Mimmi Sundman

Perinteisen kiinalaisen lääketieteen akupunktiohoitaja

Hinnasto

Personal training

Liikunta- ja kuntosaliohjaus, henkilökohtaiset treeniohjelmat, elämäntapa- ja hyvinvointivalmennus. Hinta sis. alv 24%.

Vastaanotto

Tavoite on kokonaisvaltainen lähestymistapa ihmisen terveyteen. Vastaanotolla yhdistän eri hoitomuotoja asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan. Oireiden hoitamisen lisäksi pyrin myös vaikuttamaan vaivan alkuperään.

Fysioterapia

Varaa aika »

Fysioterapian avulla parannetaan ja ylläpidetään ihmisen toimintakykyä.

Manuaalisella käsittelyllä, liikehoidolla ja fysikaalisilla hoidoilla vaikutetaan kehon kiputiloihin, virheasentoihin ja liikehäiriöihin. Tavallisia syitä hakeutua fysioterapiaan ovat mm. niska-hartiaseudun kireydet ja kiputilat, alaselän kipu ja siihen liittyvät säteilyoireet, polvi- ja lonkkakivut, jäätynyt olkapää ja tenniskyynärpää.

Hieronta

Varaa aika »

Hieronta on kokonaisvaltaista hoitoa joka rentouttaa sekä kehon että mielen.

Hieronta on mekaanista pehmytkudoskäsittelyä jolla voidaan hoitaa kehossa olevia kireys- ja kiputiloja. Hieronta laukaisee lihasjännitystä, vilkastuttaa aineenvaihduntaa, poistaa kuona-aineita kudoksista, vähentää turvotusta, ja parantaa nivelten liikkuvuutta. Samalla kun keho rentoutuu voi mielikin rauhoittua ja stressi helpottaa.

Akupunktio

Varaa aika »

Akupunktio keskittyy terveyden edistämiseen, sairauden ehkäisyyn ja erilaisten oireiden hoitoon.

Akupunktion tavoite on korjata ja ylläpitää elimistön tasapainoa ja sitä kautta terveyttä. Kehossa olevia tarkoin määriteltyjä akupunktiopisteitä stimuloidaan joko painamalla, neulottamalla tai lämmöllä (esim. moksa). Akupunktiolla voidaan parantaa vastustuskykyä ja hoitaa mm. kiputiloja, unettomuutta, stressiä, ruoansulatusongelmia ja kuukautisvaivoja.

Kinesioteippaus

Varaa aika »

Monikäyttöinen kinesioteippi vähentää kipua ja turvotusta.

Kinesioteippausta käytetään nopeuttamaan kehon paranemisprosesseja, helpottamaan turvotusta, ohjaamaan ja tukemaan oikeaa liikemallia, vähentämään kipua, aktivoimaan heikkoa lihasta, parantamaan liikuntasuorituksia ja ennaltaehkäisemään lihasväsymystä ja kramppeja. Puuvillainen kinesioteippi on hengittävää ja joustavaa eikä rajoita kehon liikkuvuutta kuten urheiluteippi. Kinesioteipissä oleva akryyliliima on ihoystävällistä ja kestää iholla jopa pari viikkoa.

Personal training

Liike on lääke, kuten vanhassa sananlaskussa todetaan. Monet ongelmistamme liittyvät liian vähäiseen tai vääränlaiseen liikkumiseen. Myös stressi, uniongelmat sekä epäsäännölliset ja heikkolaatuiset ateriat heikentävät terveyttämme. Hyvinvointi on intohimoini ja autan sinua eteenpäin omalla polullasi kohti parempaa terveyttä.

Hyvinvointivalmennus

Varaa aika »

Liikunta- ja hyvinvointiopastusta lähtötasosta riippumatta.

Ohjaus voi tapahtua kuntosalilla, vastaanotolla, kotonasi tai puistossa. Palvelu on täysin räätälöitävissä sinun tarpettesi mukaan. Se voi sisältää henkilökohtaisen treeniohjelman laatimisen, ohjattua liikuntaa sinulle sopivalla tavalla, elämäntaparemontin suunnittelua, ideoita ja tukea ravintotottumusten päivittämiseen sekä työkaluja stressinhallintaan.

Ryhmäliikunta

Yrityspalvelut sekä kaikille avoimet liikuntaryhmät.

Ohjaan kuntoliikuntaa, vesivoimistelua, kiertoharjoittelua, taukoliikuntaa ja kehonhuoltoa. Kysy lisää ajankohtaisista ryhmistäni sähköpostilla.

Myös räätälöidyt tunnit yritysten hyvinvointipäiville, polttariseurueille jne!

Ota yhteyttä »

Yhteystiedot

Mimmi Sundman
Annankatu 29 A 12
00100, Helsinki
P: +358 41 451 7741
sundman.mimmi@gmail.com

Osa TaitoBa House -verkostoa neljännessä kerroksessa.